Twoja strona nie używa javascript
Zabudowy busów IVECO, Mercedes
Wyróżnia nas indywidualne podejście do każdego
klienta - zabudowy busów do przewozu osób
Indywidualne rozwiązania, produkcja, kontrola jakości
Profesjonalne zabudowy busów i autobusów
Zabudowy do busów i autobusów
Unikalne zabudowy względem najbardziej
wymagających potrzeb rynkowych.

Zabudowy autobusów.
Przewóz osób w czasach pandemii

Przed branżą autobusową stoi wiele wzywań w czasie trwającej pandemii, a także już po jej zakończeniu. Nowe przepisy Unii Europejskiej opisujące w jaki sposób ma wyglądać transport po pandemii, czy powrót przyzwyczajeń ludzi do częstszego poruszania się własnymi samochodami osobowymi, to jedynie niektóre z zagrożeń, z którymi rynek transportowy musi sobie poradzić.  Jednak czy wszystko maluje się w czarnych kolorach?

Już nikt nie zastanawia się, czy z koronawirusowego przestoju polska gospodarka wyjdzie bez szwanku. Obecnie stawką nie jest uniknięcie recesji, a ograniczenie jej rozmiarów. Równie istotne okazuje się też przystosowanie przedsiębiorstw do funkcjonowania w rzeczywistości globalnego kryzysu i zmiany konsumenckich przyzwyczajeń. Dotyczy to właściwie wszystkich branż – w tym transportu osobowego oraz rynku dużych i małych autobusów.

W połowie maja mieliśmy możliwość zapoznać się z wytycznymi przedstawionymi przez Komisję Europejską w sprawie korzystania ze środków transportu. Nowymi restrykcjami i ograniczeniami objęci zostali zarówno pasażerowie jak również przewoźnicy. Ciężko o powrót do stanu sprzed epidemii: przewoźnicy wg opublikowanych wytycznych powinni mieć przygotowane schematy postępowania w przypadku wykrycia potwierdzonego przypadku zachorowania na COVID-19 przez jednego z pasażerów lub pracowników. Komisja Europejska wskazuje również, że podczas początkowej fazy odmrażania gospodarki, może być wymagane zmniejszenie liczby pasażerów „w niektórych rodzajach transportu”. Jest to sformułowanie dosyć nieprecyzyjne, jednak w ten sposób KE daje przewoźnikom do zrozumienia, że sami muszą myśleć o dobraniu najbardziej optymalnego podziału miejsc.  W tym miejscu warto się zastanowić co z firmami transportowymi, korzystającymi z autobusów do przewozu osób zabudowywanych w kraju przez firmy posiadające homologacje całopojazdowe oraz przewoźnikami posiadającymi duże autokary do przewozu osób.

Zabudowa IVECO

Zabudowy autobusów do przewozu osób w czasach kryzysu

Wśród firm zajmujących się transportem osobowym, na problemy związane z gospodarczą recesją w największym stopniu narażone są te korzystające z floty autokarów. Spore koszty eksploatacji przekładają się na cenę biletów, które w dobie kryzysu mogą okazać się zbyt drogie dla większości klientów.

Sytuacja przedstawia się jednak zupełnie inaczej jeśli weźmiemy pod uwagę przytoczone wcześniej wytyczne Komisji Europejskiej mówiące o konieczności optymalnego podziału miejsc w środkach transportu. Autokary, dzięki dużej liczbie miejsc siedzących oraz dużym gabarytom dają możliwość zachowania znacznych odległości między pasażerami i tym samym obsługę połączeń z zachowaniem zasad bezpieczeństwa, dla stosunkowo dużej grupy osób, której przewoźnicy tradycyjnych małych autobusów, ze względu na ilość miejsc, nie będą mogli zagwarantować.

Zaletami mniejszych autobusów jest jednak fakt, że koszty ich utrzymania są znacznie mniejsze niż w przypadku autokarów. Dodatkowo, Komisja Europejska chce zniesienia ograniczeń związanych z transportem regionalnym, co pozwoliłoby na wznowienie funkcjonowania firm na rynkach lokalnych i regionalnych.

Przewóz osób a kryzys. Budżetowe przewozy zabudowanymi autobusami

Dla przedsiębiorców dysponujących flotą autobusów to niewątpliwie dobra wiadomość. Warto jednak pamiętać, że ich działalność może okazać się rentowna jedynie w przypadku zoptymalizowania pojazdów pod kątem nowych warunków rynkowych. By skutecznie konkurować z innymi podmiotami bez ponoszenia strat, konieczne będzie pełne wykorzystanie przestrzeni autobusu.

W wielu sytuacjach konieczne może okazać się zamówienie autobusu u firmy zabudowującej. Dzięki optymalizacji przestrzeni dla pojedynczego pasażera, można zwiększyć liczbę osób podróżujących pojazdem w jednym momencie, przy jednoczesnym zachowaniu komfortu podróży i wszelkich zasad bezpieczeństwa. Elementy takie jak klimatyzacja, dodatkowe oświetlenie czy indywidualne nagłośnienie sprawią, że pasażerowie nie będą mogli narzekać na komfort podróży.

Oszczędna zabudowa do przewozu osób. Co trzeba o niej wiedzieć?

Zamówienie zabudowy autobusowej to też rozwiązanie w stu procentach legalne. Wybierając usługi dobrej firmy, klient może liczyć na to, że pojazd wykonany zostanie zgodnie z homologacją producenta i będzie zgodny z międzynarodowymi wymogami dotyczącymi bezpieczeństwa pasażerów.

W tym trudnym zarówno dla klientów jak i dla przedsiębiorców czasie, firma Bus-Center, chce wyjść naprzeciw oczekiwaniom rynku i obecnej sytuacji, prezentując rozwiązanie zarówno tanie w eksploatacji, a posiadające wystarczającą przestrzeń na bezpieczny przewóz wielu pasażerów. Prezentacja naszej nowości odbędzie się podczas zbliżających się Targów Kielce.

Ochrona bus center