W 2015 roku uzyskaliśmy pierwszą naszą homologację całopojazdową na autobus zbudowany w oparciu o pojazd marki Mercedes Sprinter. Nasza homologacja o numerze e9*2007/46*6389*00 obejmowała cztery warianty rozmieszczenia wnętrza:
W01 – 17 miejsc siedzących + 4 miejsca stojące + siedzenie dla osoby o niepełnosprawności ruchowej + kierowca. Jest to autobus dodatkowo przedłużony. W02 – 20 miejsc siedzących + 1 miejsce stojące + siedzenie dla osoby o niepełnosprawności ruchowej + kierowca. Jest to autobus dodatkowo przedłużony. W03 – 17 miejsc siedzących + 4 miejsca stojące + siedzenie dla osoby o niepełnosprawności ruchowej + kierowca. W04 – 17 miejsc siedzących + 4 miejsca stojące + siedzenie dla osoby o niepełnosprawności ruchowej + kierowca. Jest to autobus z drzwiami przesuwnymi.
W 2016 roku nasza homologacja została rozszerzona o możliwość montażu fotela pilota, natomiast w roku 2018 uzyskaliśmy możliwość zabudowy autobusów klasy B. Budowane przez nas autobusy klasy B spełniają wymagania bardzo wymagającego Regulaminu EKG ONZ 66.02 zapewniającego bezpieczeństwo pasażerom i kierowcy podczas przewrócenia się autobusu na bok w czasie jazdy/wypadku. Zgodnie z przepisami Unii Europejskiej, nasze autobusy posiadają również możliwość poruszania się z prędkością 100 km/h. Nasza fabryka opiera się o system zarządzania jakością dostosowany indywidualnie do potrzeb produkcji autobusów. Jako producent podlegamy corocznym audytom ze strony Ministerstwa Transportu Hiszpanii sprawdzającym dochowanie wszelkich procedur oraz zgodności technicznej z przeprowadzonymi badaniami homologacyjnymi (m.in. kotwicznie pasów oraz mocowanie siedzeń, bezpieczne oszklenie, kompatybilność elektromagnetyczna, ogrzewanie oraz kilkanaście innych pozycji).
Posiadamy homologację na nowy model Mercedesa 907, którego produkcję Mercedes rozpoczął w 2019 roku.
Nasze homologacje posiadają aktualne rozszerzenia, co pozwala na rejestrację autobusów na terenie całej Uni Europejskiej.
Od kwietnia 2018 roku w ramach współpracy z IVECO POLAND posiadamy w naszej firmie homologację cało pojazdową na autobus na bazie tej marki.
Dostępne opcje to:
Wersja 50C 19+1+1
Wersja 65C 21+1+1
Model 65C 22+1+1 (R66)
DMC 6500 kg
Rozstaw osi 4100 mmm
Istnieje możliwość wykonania pogłębionego bagażnika.
Budowane przez nas autobusy klasy B spełniają wymagania bardzo wymagającego Regulaminu EKG ONZ 66.02 zapewniającego bezpieczeństwo pasażerom i kierowcy podczas przewrócenia się autobusu na bok w czasie jazdy/wypadku.
Nasza fabryka opiera się o system zarządzania jakością dostosowany indywidualnie do potrzeb produkcji autobusów. Jako producent podlegamy corocznym audytom ze strony Ministerstwa Transportu Hiszpanii sprawdzającym dochowanie wszelkich procedur oraz zgodności technicznej z przeprowadzonymi badaniami homologacyjnymi (m.in. kotwicznie pasów oraz mocowanie siedzeń, bezpieczne oszklenie, kompatybilność elektromagnetyczna, ogrzewanie oraz kilkanaście innych pozycji).
Nasze homologacje posiadają aktualne rozszerzenia, co pozwala na rejestrację autobusów na terenie całej Uni Europejskiej.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.