Homologacja MB Sprinter de
W 2015 roku uzyskaliśmy pierwszą naszą homologację całopojazdową na autobus zbudowany w oparciu o pojazd marki Mercedes Sprinter. Nasza homologacja o numerze e9*2007/46*6389*00 obejmowała cztery warianty rozmieszczenia wnętrza:
W01 – 17 miejsc siedzących + 4 miejsca stojące + siedzenie dla osoby
o niepełnosprawności ruchowej + kierowca.
Jest to autobus dodatkowo przedłużony.
W02 – 20 miejsc siedzących + 1 miejsce stojące + siedzenie dla osoby
o niepełnosprawności ruchowej + kierowca.
Jest to autobus dodatkowo przedłużony.
W03 – 17 miejsc siedzących + 4 miejsca stojące + siedzenie dla osoby
o niepełnosprawności ruchowej + kierowca.
W04 – 17 miejsc siedzących + 4 miejsca stojące + siedzenie dla osoby
o niepełnosprawności ruchowej + kierowca.
Jest to autobus z drzwiami przesuwnymi.
W 2016 roku nasza homologacja została rozszerzona o możliwość montażu fotela pilota, natomiast w roku 2018 uzyskaliśmy możliwość zabudowy autobusów klasy B. Budowane przez nas autobusy klasy B spełniają wymagania bardzo wymagającego Regulaminu EKG ONZ 66.02 zapewniającego bezpieczeństwo pasażerom i kierowcy podczas przewrócenia się autobusu na bok w czasie jazdy/wypadku. Zgodnie z przepisami Unii Europejskiej, nasze autobusy posiadają również możliwość poruszania się z prędkością 100 km/h. Nasza fabryka opiera się o system zarządzania jakością dostosowany indywidualnie do potrzeb produkcji autobusów. Jako producent podlegamy corocznym audytom ze strony Ministerstwa Transportu Hiszpanii sprawdzającym dochowanie wszelkich procedur oraz zgodności technicznej z przeprowadzonymi badaniami homologacyjnymi (m.in. kotwicznie pasów oraz mocowanie siedzeń, bezpieczne oszklenie, kompatybilność elektromagnetyczna, ogrzewanie oraz kilkanaście innych pozycji).