Administratorem Twoich danych osobowych jest właściciel Firmy BUS-CENTER z siedzibą w Strawczynie, 26-067  przy ul. Spacerowej 26B. Poniżej znajdziesz wszelkie niezbędne informacje dotyczące przetwarzania Twoich danych osobowych w związku z realizacją usługi z oferty Firmy.

  1. Dane kontaktowe administratora danych osobowych biuro@bus-center.com.pl
  2. Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji zlecenia zgodnego z ofertą Firmy na podstawie  Ustawy z dnia 23.04.1964 r. oraz Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2014 r. poz. 121).  Dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji zamówienia i ewentualnej gwarancji.
  3. Po zakończeniu przetwarzania danych osobowych w pierwotnym celu, dane będą  przetwarzane jedynie w celu obrony praw i dochodzenia roszczeń przez administratora danych w związku z prowadzoną przez niego działalnością (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b oraz f RODO).
  4. Podanie danych osobowych jest warunkiem koniecznym do realizacji celu ich przetwarzania a ponadto prawo RP nanosi obowiązki podatkowe, których spełnienie wymaga Twoich danych osobowych.
  5. Twoje dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom, w przypadku niemożności wykonania części zlecenia, dane osobowe są kodowane i nie możliwe do identyfikacji.
  6. Jako administrator Twoich danych, zapewniamy Ci prawo dostępu do Twoich danych, możesz je również sprostować, żądać ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także skorzystać z uprawnienia do złożenia wobec Administratora sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych oraz prawa do przenoszenia danych do innego administratora danych. W przypadku wyrażenia dobrowolnej zgody, przysługuje Ci prawo cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie co nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Informujemy także, że przysługuje Ci prawo wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych.
  7. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w systemie informatycznym administratora danych. Proces ten polegał będzie na tworzeniu bazy danych z której będą generowane wydruki na potrzeby ksiąg rachunkowych oraz rozliczeń podatkowych (podstawa prawna:   art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z przepisami ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości oraz ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.)
Rozumiem

test

Na nasze usługi udzielamy gwarancji.

Wyróżnia nas indywidualne podejście do każdego Klienta.

Tworzymy unikalne zabudowy względem najbardziej wymagających potrzeb rynkowych.

Nasza produkcja jest zgodna z dokumentacją homologacyjną i normami jakości.

Autobusy kontrolujemy na każdym etapie produkcji.

MB Sprinter Approval

In 2015 we obtained our first comprehensive vehicle approval for the bus based on Mercedes Sprinter make. Our approval no.
e9*2007/46*6389*00 encompassed four variants of interior finish:

W01 – 17 seats +4 standing places
+ seat for the physically disabled person + driver.
This bus is additionally extended.
W02 – 20 seats + 1 standing place
+ seat for the physically disabled person + driver.
This bus is additionally extended.
W03 – 17 seats +4 standing places
+ seat for the physically disabled person + driver.
W04 – 17 seats +4 standing places
+ seat for the physically disabled person + driver.
This bus has sliding door.

In 2016 our approval was extended with the possibility to fix the tour guide’s seat and in 2018 we obtained the possibility of B-class buses superstructures. B-class buses fulfil the requirements of very demanding  EKG ONZ 66.02 assuring safety of passengers and diver during bus overturn to the side when in motion/during accident. As per EU regulations, our buses also have the possibility of driving 100km/h. Our factory bases on the system of quality management adjusted individually to the needs of bus production. As a manufacturer, we are subject to annual audits of the Ministry of Transport of Spain, checking the conformity with all the procedures and technical conformity with the approval tests performed (e.g. safety belts anchorages and seats adjustment, safe window panes, electromagnetic compatibility , heating and several other items).

Financing

We have signed contracts with financing institutions and we assist in financing vehicles, benefiting from the experiences of the best in this branch. We have cooperated, among others, with Idea Getin Leasing (01.02.2018, the fusion of Getin and Idea Leasing took place). The group held the first position last year in the amount of registered vehicles, exceeding 3.5 tons, including buses (Idea). As a group, IGL holds almost 15% share in the market.

Our offer:

  • (operating or financial) lease, loans
  • duration of the contract starting 6 to 96 months
  • entry fee starting 0%
  • currencies: PLN, EUR
  • fixes, variable or seasonal instalments
  • attractive conditions of supplementary products (e.g. GAP, PPI/LIFE, DNA, GPS)
  • we finance investment projects using EU funds
  • we provide financing for entities on the market for the shorter period of time than 12 months and for new businesses

Choose leasing if you want …

  • to reduce the taxation base, if you don’t want the vehicle to be the company property (fixed assets),
  • to fast and efficiently finance the fixed asset,
  • maintain the present level of solvency,
  • obtain the vehicle that is registered and insured.

Choose loan if you want …

  • to have shorter period of financing,
  • to be the owner of the purchased vehicle using resources from the loan,
  • to have the option of loan repayment at any time,
  • to increase the costs of income acquisition by the depreciation for the purchased vehicle,
  • to have more freedom in the disposal of the purchased object.

icon-dolar.png


Nasi Partnerzy

Nasi Klienci